Niiralan Kulma – palvelua monessa kanavassa

Koti ja rakentaminen, NYT, Rakentaminen ja remontointi

Hatsalankadulle, uusien toimitilojen viereen, nousee myös uudiskohde, jonne asukkaat pääsevät muuttamaan loppuvuodesta, kiinteistöjohtaja Olli Kuronen kertoo.

Noin joka kymmenes kuopiolainen asuu Niiralan Kulman asunnossa. Jotta kaikkia asiakkaita voidaan palvella mahdollisimman joustavasti, on vuokrataloyhtiössä viime vuosina panostettu erityisesti sähköisen asioimisen helppouteen ja sujuvuuteen.

Kaikki Niiralan Kulman asumiseen liittyvät asiat hoituvat kätevästi verkossa, mutta asiointi onnistuu myös kasvokkain uusissa, kesäkuun alussa avatuissa toimitiloissa.
Koronaepidemian aikana sähköiset palvelukanavat ovat osoittaneet toimivuutensa. Palvelupäällikkö Hanna Harjunheimo kertoo, että sähköistä asiointia on kehitetty aktiivisesti jo useiden vuosien ajan. Uudessa tilanteessa myös asiakkaat ovat löytäneet palvelut entistä paremmin.
– Etenkin tänä keväänä olemme huomanneet e-palvelujen monipuolisuuden entistä paremmin. Asiakkaat ovat kokeneet sähköisen asioinnin helpoksi ja käteväksi.

Kaikki hoituu sähköisesti

Periaatteessa asukas pystyy hoitamaan sähköisesti kaiken asioinnin aina asunnon hakemisesta ja vuokrasopimuksen allekirjoittamisesta kaikkeen asumisen aikaisiin asioihin ja vuokrasopimuksen irtisanomiseen asti.
– Tarjoamme meillä asuvalle asiakkaalle laajat ja monipuoliset e-palvelut. Asukas voi tarkastella esimerkiksi omia ja kiinteistön tietoja tai omia vuokranmaksutietojaan verkossa. Kehitämme myös näitä palveluja koko ajan ja syksyllä pystymmekin tarjoamaan entistä laajemman palvelukokonaisuuden.
Vaikka asiointiin ei enää välttämättä tarvita fyysistä kontaktia, saa Niiralan Kulmalta edelleen palvelua myös kasvokkain. Uusi toimisto osoitteessa Hatsalankatu 37 on avoinna ilman ajanvarausta keskiviikkoisin klo 9 – 15. Muina aikoina asiakkaita palvellaan ajanvarauksella, puhelimitse, chatissa sekä sähköisissä kanavissa.

Tavallisten ihmisten koti

Niiralan Kulman asunnoissa asuu lähes 10 000 kuopiolaista. Harjunheimo kuvaakin Niiralan Kulmaa tavallisten ihmisten kodiksi. Tarjolla on erikokoisia asuntoja erilaisiin tilanteisiin. Vastoin yleisiä luuloja, varsinaisia jonoja Niiralan Kulman koteihin ei ole, vaan asunnon tarve ratkaisee. Olennaista on löytää asukkaan tarpeisiin ja elämäntilanteeseen sopiva koti.
Niiralan Kulma päivittää jatkuvasti asuntokantaa. Hatsalankatu 37:n uudiskohteeseen asukkaat pääsevät muuttamaan marraskuussa. Seuraavat uudiskohteet valmistuvat Päivärantaan ja Särkiniemeen. Myös korjauskohteita on jatkuvasti työn alla.
– Kartoitamme tilannetta koko ajan ja etenemme korjauksissa suunnitelmallisesti. Teemme myös kohde kerrallaan Koti kuntoon -remontteja, kertoo Niiralan Kulman kiinteistöjohtaja Olli Kuronen. Näissä kohteissa asuntojen pinnat uusitaan, mutta koska rakennuksen LVIS-tekniikkaa ei uusita, on remontti perinteistä linjasaneerausta lyhyempiaikainen ja asukkaankin kannalta kevyempi tapa päästä käytännössä uutta vastaavaan kotiin. Olemme havainneet tämän hyväksi tavaksi palvella ja tarjota laadukasta asumista asukkaillemme, Kuronen kertoo.

Niiralan Kulman palveluneuvojat Anna, Seija ja Erja palvelevat monikanavaisesti Niiralan Kulman asiakkaita.

p
Niiralan Kulma

Hatsalankatu 37, 70110 Kuopio
Avoinna ilman ajanvarausta
keskiviikkoisin klo 9 – 15
Puhelinpalvelu ma – ti, to – pe 9 – 12
Muina aikoina ajanvarauksella,
e-palvelut sekä chat
Palveluneuvonta 017 265 5301
Vuokravalvonta 017 265 5302
Peruskorjaus/remonttimuutot
017 265 5307
Asumisviihtyvyys 017 265 5303
Asukashallinto 017 265 5304
Hakijapalvelu 017 265 5305
(puhelinpalvelu ma-pe klo 9-12)
niiralan.kulma@niiralankulma.fi
niiralankulma.fi
Myös FB ja Instagram

Hae sivustolta

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Share This

Jaa tämä juttu!

Voit jakaa jutun Facebookiin tai Twitteriin.