Valikko Sulje

Asiakaspalvelu laittaa asiat luistamaan

Joonas Pylkkänen haki avaimen Emmi Puustiselta (vas.) ja Niina Sepposelta asiakastaloyhtiön remonttitöitä varten.

Kallaveden Talohuollon asiakaspalvelu ottaa vastaan asiakkaiden puheluita ja sähköposteja ja laittaa asiat rullaamaan. Nopea asiakaspalvelu takaa osaltaan hyvän asiakastyytyväisyyden.

Asiakkuusvastaava Niina Sepponen ja asiakaspalveluhenkilö Emmi Puustinen vastaavat asiakkaiden puhelin- ja sähköpostiyhteydenottoihin. Kontakteja tulee myös yrityksen kotisivuilla olevan yhteydenottolomakkeen kautta.

– Päivittäin on monenlaisia yhteydenottoja ”maan pinnan ja taivaan välillä”. Asioihin on yleensä saatava varsin nopeasti ratkaisu ja tiedettävä, kenelle kunkin asian hoitaminen meillä yrityksen sisällä kuuluu, Sepponen sanoo.

Asiakkaiden yhteydenottojen määrä on melko vakio, mutta asia vaihtelee muun muassa vuodenaikojen mukaan.

– Aika monenlaisia asioita pitää selvitellä. Joillain asioilla on tietysti kova kiire, jokin toinen toive voidaan hoitaa hieman rauhallisemmalla tahdilla, Puustinen sanoo.

– On aina mukavaa ja tuo onnistumisen tunnetta työhön, kun asiakas on tyytyväinen saadessaan asiansa hoidetuksi. Asiakaspuolella palvellaan usein myös taloyhtiöissä korjaus- ja huoltotöitä tekeviä eri yhtiöiden työntekijöitä.

 

Kallaveden Talohuolto Oy

Poijutie 6
70460 Kuopio
puh. 010 235 8100
päivystys 24/7: 010 235 8100
ma – pe 8 – 15
asiakaspalvelu@kallavedentalohuolto.fi
www.kallavedentalohuolto.fi